Nu får det vara nog!!

Nu får det fan ta mig vara nog!! hur långt ska detta behöva gå egentligen :S jag orkar inte med sånt här skit,detta höll jag på med när jag gick i 8an,det räcker nu,ta och väx upp ni ska fylla 18 för fan!!
Jag bryr mig inte ett piss om han snackar eller vad han tycker okej? jag skiter fullständigt i det,men det sista ni ska göra är att sitta och smsa mig o säga saker,där går ni över gränsen,jag har tatt tillräckligt med skit men det här tar ju verkligen priset!! Sluta lägga i er i mitt liv så är allt bra,jag behöver inga falska vänner runt om kring mig och jag klarar mig bra utan er,och han,jaaa han e ju inte bättre själv,men det är inte han som håller på utan Ni!! Det räcker för fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback