nyy friiizz

heej bloggen,gick ju som sagt till frisören,va meningen att jag skulle klippa och göra blonda slingor,men kunde tyvärr inte göra de för mitt hår va alldeles för skadat så det fanns risk att det skulle åka av :| så jag klippte mig rejält,blev ganska kort men är rätt nöjd fan hällre friskt hår till sommaren än o gå runt o se ut som en hårboll :S...sen så va jag ute med Nina & Alex lite,mycket kul va de men sviiinkallt!




Rätt kort,men är ändå nöjd =) en skönhet passar ju allt ;)




asså att be mig göra ett sånt idiotiskt val som du vill att jag ska göra,det finns inte en chans,du kan riskera ditt förhållande för en sak men att bara vara vän går inte? fan e det för nåt "jag kanske får känslor" jaa men synd för jag kommer inte få några känslor,och verkligen inte ha något med dig...jag kan vara vän med dig o umgås med dig,men inte göra något med dig,passar inte det så är det bara att dra ;)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback