otrohet!!

HAAAIJTTTT!! nu jag har feeeta spel,menar killar allvar,menar dom flesta fullt allvar,varför,varför är man ens ortrogen mot sin flickvän,VAAARFÖÖÖR?? när du har en så fucking bra tjej,som gjorde exakt allt för dig,som fanns där för dig dag o natt,hon gjorde exakt allt!
Ditt jävla äckel rent ut sagt :S e de så svårt o hålla kuken till en tjej? Sitter där o säger "aah jag älskar dig" bla bla BULLSHIIT,jag hade fett stor respekt för dig innan men nu är du BAAAJS UNDER MINA SKOR DITT ÄCKEL :S du är den stenen jag går på varjedag,den som sitter fast under skon,FUCKING SMUTS! du kommer få ångra dig så jävla mycket så att det inte är sant,du ska få ett helvete tro mig ;) fattar inte hur du orkar!!

Det är första o sista gången du gör så här mot en av mina närmaste vänner,hon betyder allt och du är inte värd något utav henne mer,DITT JÄVLA ÄCKEL!!!



Kommentarer
Postat av: july

HAHAHA kung e du sabina!! han ska sova med ena ögat öppet som jag sa, sista ordet är inte sagt. och ja, han är SMUTS. deluxe

2010-02-06 @ 12:26:36
Postat av: july igen

glömde säg att jag älskar dig!

2010-02-06 @ 12:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback