PMS

asså detta är så hemskt!! jag önskar verkligen att vi tjejer inte hade behövt gå igenom detta,det gör så jävla ont,eller ja det är ju från person till person men JAG har så jävla ont och jag blir på så jävla dåligt humör också :S!!
Varför kan inte killar få gå igenom detta,för det ända dom klagar på e att man e så jävla tjurig,jaa men e de så konstigt då? Dom har ju inte värsta magont så att dom vill dö,önskar bara dom hade kunnat testa på de,då jävlar hade dom fått se hur jobbigt det är o va tjej när man har dom perioderna!!

Hahaha,jag låter hemsk nu,men känner för att klaga idag faktiskt =) mår lite bättre utav det. Sitter dessutom på min historia lelktion o pratar om Karl X11,vem fan bryr sig,snubben e död :S skit tråkigt med för den delen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback