SPEEEEEEL!!!

assssååå jag har spel! ingenting går som jag vill,min bästavän mår dåligt och mår hon dåligt så mår jag dåligt så e det bara,punkt slut!! jag vet inte ens längre om jag vill ha min 18 årsfest för allting blir så jävla komplicerat :S  allting går ju åt helvete :S min mamma stressar som fan och ingenting funkar! AAAAH FAAAN ASSÅ!!
Jag kämpar fortfarande för onödiga grejer,grejer som inte ens verkar vara värda att kämpa för,och varför gör jag det?? joo för jag måste väl vara en idiot då :S jag kämpar alltid för den jag älskar men ändå så får man inte hälften tillbaka! fuck detta nu,bryr mig varken om min fest längre blir den av så blir den av,bryr mig inte om något mer!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback