stoppa upp ditt förlåt nånstans!!

nu har jag äntligen gjort de jag har längtat efter! har träffat hon jävla smutset och sagt mitt! om du tror att ditt förlåt hjälper så stoppa upp de nånstans,förlåt hjälper inte alltid! och jag vill inte ta emot ditt smutsiga förlåt heller för den delen,som jag sa till dig,du e ingenting mer,du är död för mig i mina ögon,du är smuts under mina skor!!
Behåll den så kallade "kompisen" du har kvar,för när hon har lämnat dig så kom inte till oss andra,för du har inte oss vid din sida,VI som har ställt upp så fucking mycket för dig,vad får vi tillbaks? INGENTING,nada,nista!!! Så ta ditt äckliga förlåt och stoppa upp den i röven på dig själv,sen gå och dö eller nåt,behöver shiiden såna som dig i mitt liv!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback