Tack!!

Tack till alla mina vänner som har varit med o firat min 18 årsdag,tack till alla som har sagt grattis o tack till vissa läsare som har skrivit grattis också,det uppskattas jätte mycket!! Min helg har varit underbar,kunde nog inte ha blivit bättre ♥ nu ska jag ta ett varmt bad...men först...

Svar till Lukes som frågade vilka mina favorit bloggare är,först o främst så älskar jag min blogg först hahah (lite självförtroende) sen så brukar jag läsa Kissies,Dessies & Paows blogg,för jag tycker dom är intressanta (inte på ett bra sätt då) kissie tror hon är världens snyggaste fast hon e steeeen (enligt mig då) Dessie,jaa henne behöver vi inte prata om,man vet inte vem som e värst! & Paow,är rätt förrvirad av sig,hon säger att hon inte är rasist men ändå så skriver hon massor med skit om invandrare...Här fick du ditt svar,hoppas du e nöjd!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback