time to move on?

dags o gå vidare verkar de som,har fått höra så jävla mycket "men ni passade så bra ihop" jaa vi passade skit bra ihop men hänt e hänt,det finns inte så mycket man kan göra åt saken,orden är sagda och man kan inte göra något ogjort!

Det är okej att vara ledsen ibland,man får lov o vara det,så som jag är nu,men det går över så småningom,om några dagar,en vecka,nån månad,det går över förr eller senare,tiden läker ju alla sår! det kommer ta ett tag,det gör det alltid när man verkligen har älskat någon,men det går över...det är det jag tänker på mest,att förr eller senare så kommer det gå över,hoppas jag...som jag har sagt innan,om jag kunde snurra tillbaks tiden och få allting ogjort så hade jag gjort det,utan tvekan...för det va en person som betyde så jävla mycket och nu finns han inte mer i mitt liv...alla minnen,alla bilder,så svårt o bara radera allt,tror inte jag e riktigt redo för det än...men det kommer väl det med...


Love me when I least deserve it, because that's when I really need it.



Kommentarer
Postat av: Ajla

det är synd att det blev så :/ hoppas du mår bra!

2010-02-09 @ 20:30:22
URL: http://ajlasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback