allt e fiixat!

heej bloggen,hann inte blogga imorse. För det första så va älsklingen här på morgonen (A) så då gick det inte,sen så tog vi bussen tillsammans han till sin skola och jag till min. Hade en lektion,onödigt men ja!
Efter skolan så stack jag o bästavän till Trianglen och jag köpte ett par stövlar i Din Sko ;) mycket fina e dom faktiskt! Sen så stack vi för att fotografera oss till våra IDkort,haha asså säger jag bara,de tog oss 20 år tills vi blev nöjda med bilden,tror att hon som fotade oss sneade tillslut :$ sen direkt efter det så stack vi till banken! o fresten jag fick hem mitt bankkort idag nu är det bara att vänta på IDkortet i ca 2 veckor,baaah!

ikväll blir det kanske middag eftersom Emily har fyllt 18,men e inte säker på om jag ska gå,men jag tror att jag ska vi kommer vara rätt många så jag tror nog det blir kul =)

P.S köpte en gullig grej till pojken min :$...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback