break ups!

asså finns det något fint sätt o dumpa någon? och kan man vara vänner efter det?
jag tror inte man kan vara vänner med sitt ex,och säg inte att det går när det inte går! eller joo de finns vissa faktiskt som är det och då är det bra,att man fortfarande kan komma överens med varandra!
Men att säga "de inte du de e jag" eller "vi kan fortfarande vara vänner" asså de ren bullshit haha varför måste alla köra samma grej! varför inte bara säga "mannen,fuck dig,jag vill inte vara med dig mer,ha de bra!" hade inte de varit lättare? jaa kanske taskigt,men det e ju bättre än den "de inte du de e jag" ,tycker den e mesig faktiskt =/ när man vill göra slut med någon så tycker jag att man ska säga exakt vad man känner och inte försöka linda in det så att det låter bättre...




va ärlig mot dig själv och din partner,för i slutändan så är det ändå ärlighet som varar längst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback