då blir det bio!

Ska på bio ikväll med Nina =) vi ska kolla filmen Old Dogs,den börjar halv 7,vi måste ta den tidiga efter som hon jobbar imorgon!

har ni tänkt på en grej,att det finns så mycket människor som "leker" att dom e någon annan bara för att dom inte vågar vara sig själva =/ jag förstår inte varför,där e bara en person av alla människor varför då ens försöka vara någon annan?
Visst ibland så har jag med sattit på mig den masken och trott att jag är bättre än alla andra om jag e på ett visst sätt,men det slutar bara att folk genomskådar en och det är bra pinsamt rent ut sagt :S de e därför jag har lärt mig att aldrig göra om samma sak igen och bara vara mig själv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback