dålig dag...

idag har de vatt en mycket dålig dag! har inte orkat något,dålig uppdatering med men vad ska man göra,ibland blir det så!
Som sagt va ute med älsklingen en stund,pratade lite o vi kom fram till en grej,förstår han på ett sätt men ja,får ju ändå acceptera vissa grejer.

hur dåligt de än har varit mellan oss så e jag glad att vi iallafall kan vara vänner igen,de känns helt tomt utan dig på ett sätt o de vet du! alla grejer vi har sagt till varann,det är svårt att glöma,men vi kan ju iallafall försöka igen? Du e den som förstår mig bäst på alla sätt,även om vi inte umgåtts lika mycket så har du ändå ställt upp för mig när det behövts,jag kan inte bara tänka på dom negativa grejerna,de finns så mycket positivt med! jag älskar dig o det kommer jag alltid att göra, E



Kommentarer
Postat av: ena

jaaaaag älskar dig

2010-01-04 @ 00:25:59
URL: http://jveuxtonamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback