en mycket smart person!


"den du litade mest på är den du borde lita minst på"

En mycket smart o söt person sa detta,fyfan vad det är sant! det e verkligen så,den man litar mest på borde man lita minst på! och som min pojkvän brukar säga "visa aldrig dina känslor för någon hur mycket dom än betyder för dig" men man vill ju ändå visa för att folk ska se hur mycket dom betyder för en,men det kanske e bäst om man inte gör det,så nu har jag kommit på ett sent nyårslöfte,det e att visa mina känslor mindre till folk,speciellt till dom som betyder mer än andra och när jag väl ska visa dom,då ska jag göra de vid rätt tillfälle!



Kommentarer
Postat av: medo

AAW nej nu blir jag generad :$ hahah så söt loveuuuuu

2010-01-01 @ 23:31:34
URL: http://medos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback