festen+bilder

god morgon bloggen,har ätit soppa hela morgonen haha för det hjälper mot bakfylla!
Igår på feesten va suuperkul,massor med roligt folk och jag hade skit kul faktiskt! Min älskling kom också senare så då blev det roligare,jag visste att han kunde dansa men att han dansade så bra hade jag ingen aning om :O haha för söt e han!

Blev en del drickande för alla,lite mer för vissa och det hände en del grejer som kanske inte borde ha hänt haha men sånt är bara kul för nu har jag en anledning o reta dom (A) men när man har druckit lite för mycket så leder det till bråk med! hade så kul med allihopa och festen var lyckad faktiskt,så tack tess och alla andra för en underbar kväll! här kommer lite bilder,enjoy!

 



Jag & Louise



Vi vet,vi vet,vi e snygga ;)



Ena & Julia



Födelsedagsgrisen & Jag <3

en del av tjejerna <3



Jag & Huddi

shota päronlikör,döödsgott!



Dom flesta <3



Dans med Huddi (A)



Love you to giirl <3!

Looookiing gooood ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback