gårdagen!

heej blev ingen vidare uppdatering igår för jag sov hos min mormor med Alma! sjuukt kul hade vi igår och det hände en massa!!
Som sagt vi gick ju o fikade med Julia och allting va bra,vi hade kul och skrattade åt allting! Då kommer de fram en man och frågar efter cigg (och man såg verkligen han va maaaxaaad) och jag ger han 2 stycken,och då säger han "aaw så snällt,ska du ha en puss" och jag blir helt jävla stel i kroppen och bara svarar nej tack! sen så står idioten kvar och går inte,men efter en stund så gick han!
Vi sitter fortfarande o fikar och pratar om allt när en stund senare så kommer samma man förbi igen,och då har han ett röttbanband på ögonen så han inte ser nåt :S och då på bordet bredvid oss hade vi ställt våra rester utav fikan som vi inte orkade. Och vet ni vad idioten gör,han börjar äta våra rester och driker ur andras muggar som typ har stått där ute i 2 timmar,UUUEEEW!!
Fan vad äckligt,hela jävla malmö e äckligt,vi har heeelt stört folk här! Tycker fan synd om Alma hon e här för första gången och så får hon uppleva sånt här!

Efter fikan så åkte vi för att täffa min baby,vi vandrade lite i Rg med honom och hade kul! blev en heeldel skratt,som sagt han e störd min älskling men föör söt e han! efter det så stack jag o Alma hem och snackade typ hela kvällen sen så däckade vi båda två,så jag kom precis hem,ooj fresten,god morgon (A) jag har bilder från dagen men dom sätter jag in när Julia har skickat dom!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! jag tycker din blogg börjat bli lite onödig,tyvär måste jag säga det =/ du e lite mytoman av dig du lovar massa bilder och grejer och sen händer ingeting... du har redan förlorat 4 läsare, tyvär.

2010-01-05 @ 16:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback