heeelt olika...

"every day,every night I wanna se you baby staing by my side..."

Sitter och disskuterar med alma om killar,hahaha asså vi har heelt olika smak,asså då menar jag HEEEELT! dom hon tycker är "fina" tycker jag är STEEEENIIIGA hahaha bokstavligttalat! och dom jag tycker e fina tycker hon e fula,så säg mig hur ska vi komma överens? ingen av oss vet och tro mig det blev värsta disskusionen,vi började till och med skrika på varann (A) hihi...

haaaijt nog med torrheterna nu,vi va ute innan med min baby,idioten drog ut oss i det svinkalla vädret. Efter det så stack vi o åt kebabpizza,den satt mycket fint ;) nu sitter vi här o dör hos mig vi ska snart till min mormor och sova där för Alma vill inte sova här bara för att hon inte har sin laddare hos mig,FUCKING TÖNT! blir nog sista inlägget för idag,godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback