inga ord...

jag har inga ord på hur människor kan vara så elaka,hacka in sig i andras grejer! har ni inget liv helt ärligt :S än o gå och förstöra andras grejer,jag e så fucking arg nu så att det inte går att beskriva,om jag bara får reda på vem det e,om jag bara får reda på det,då e de kört,då menar jag verkligen kört! Då kommer han/hon/den/det få se en heelt annan sida utav mig,det låter inte realistiskt att jag kommer få reda på vem det är men OM och jag ska göra allt för att få veta vem det e tro mig ;)

Förstår inte varför man gör sånt,jaa mitt liv e säkert bättre än ditt (den som har gjort de) och jag är säkert 100000000 gånger snyggare än dig med ;) om du nu e så "coool" och vågar hacka in dig i andras grejer så om du har "kulor" så kan du med lika bra säga vem du e...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback