Invandrare!

Sitter o kollar på youtube där finns vissa klipp om upploppet i Rosengård och flera andra! sen så när jag går ner o kollar på kommentarerna så ser jag sånt här:

sipossipos (3 dagar sedan)
svarta äckel hora, stick tillbaka till hemlandet ditt.... ingen vill ha er här.


Viking166 (3 dagar sedan)
Om ni gjort såhär i era hemländer, hade ni blivit skjutna som de smutsiga odjur ni är. Detta är fan inte acceptabelt. O ni protesterar när svenskar röstar SD?

Polisen borde ha rätt att skjuta packet.


bitchviking (3 veckor sedan)
svartingar tar med sina hemlands problem och smutsar ner sverige..


Vem fan säger att alla invandrare är likadana :S? vem fan är NI att dra alla över ent kant?
Visst jag tycker med att det är fel med de dom håller på med,men ALLA invandrare är inte så :S och nu om ni ska sitta och rösta på Sverige demokraterna eller vad fan dom än heter så gör de för fan!
Vi är inte här för att vi vill det utan för att nästan alla flydde från krig och ville få ett bättre liv! Tror ni helt seriöst att vissa av alla invandrarna hade valt Sverige i så fall?
Jag har absolut inget emot Sverige,och jag säger inte att det inte är fel med det dom håller på med,men dra inte alla över en kant för alla är inte sånna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback