Mitt nyår...

Heej bloggen,har precis vaknat,o ja jag sov hemma i natt,det blev inte som det blev för har man hossiga vänner så har man ;) finns inget man kan göra åt saken =). Mitt nyår började bra iallafall,allting va super och jag hade faktiskt kul,men det va mot kvällen allt gick åt helvete,när jag skulle hem.
Har man falska vänner så har man,när man alltid är där för dom men sen ändå så får man inget tillbaka,jag vet har typ sagt detta tusen gånger,men folk lär ju inte sig,antingen så förstår man inte vad dom menar eller så e dom bara tröga :S,kanske borde rita upp de till personen istället?

Jag kommer inte lägga in några bilder förutom en,för dom andra bilderna vill jag inte ha och det som va viktigast i mitt liv e borta nu,för vissa kan ju inte bara va där för sina vänner o ställa upp EN ända gång när det behöv.
Och dum nog så grät jag över det också :S varför grät jag? joo de måste nog vara för att personen som jag aldrig mer vill se igen betydde så mycket för mig,att jag hade kunnat ge mitt liv till henne...men tyvärr,igår kväll så fick man se,och det krävdes rätt mycket för att kontrollera så att inget annat skulle hända!

Och om du ska sitta och kalla mig namn o allt,så säg det i mitt ansikte istället,för om det är något jag har förtjänat så e de iallafall att du kan prata med mig framför mig...du e inte värd ett skit mer! gör ont o säga de,men tyvärr ibland kan de bli så =/




Kommentarer
Postat av: rasmir

härligt sabina härligt.

2010-01-06 @ 00:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback