Old dogs!

e hemma från bion nu,tror att jag aldrig har skrattat så mycket åt en film,den va skiit bra! ska berätta handlingen lite:  Det e två män,dom jobbar med marknadsföring,och en av männen som heter Dan,han har skillt sig från sin fru och han va heeelt deprimerad utav det och hans bästa vän Charlie bestämer sig att ta med han på en resa. Dom åker till Miami och Dan träffar en tjej där. Några år senare (tror jag) så ska Dan äta lunch med kvinnan han träffade på Miami (stavning?) och då dyker det upp 2 barn och det visar sig vara hans! så i 2 veckor måste han ta hand om barnen och då händer det massa skoj!   ja jag har berättar tillräckligt om ni vill se vad som händer så får ni kolla på den! men jag rekomenderar den,den får ♥♥♥♥ hjärtan utav 4a möjliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback