ont i magen...

sitter o har ont i magen,det e hemskt =( kom hem för en stund sen va o träffade baby lite innan hans träning,mycket söt e han! sen på vägen hem så träffade jag Boris hihi,den jobbiga jäveln (A)

jaaa,asså har inte så mycket o säga egentligen,mycket tråkig har jag varit idag känner jag =/ eller jo jag har iallafall EN viktig grej o säga!
E så jävla sur på en av mina tjejkompisar,det sista jag förtjänar e att hon ska ljuga till mig efter alla gånger jag har ställt upp för henne! och dessutom så tror hon att "förlåt" alltid funkar,hon kan ta och stoppa upp sitt förlåt nånstans ;) (vilket jag har sagt till henne,tro mig!) och det är ytterligare ett bevis på hur killar kan komma imellan!

Jag hade aldrig ens kunnat tänka tanken på att sätta min pojkvän mellan mig o min närmaste vän,för som man brukar säga "killar kommer och går,men vänner består"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback