ordet "älskar"

jag får spel på folk som säger ordet "Jag älskar dig" fast det inte ens låter logiskt i det hela! det ordet är ett stort ord som man ska säga när man verkligen menar det! inte missbruka det som vissa gör.
Jag fattar inte hur man kan säga jag älskar dig till någon man bara har pratat med rätt länge och aldrig träffats,sen så från ingenstans så säger han/hon jag älskar dig,visst man kan ha starka känslor för personen men inte älska,antingen så vet du inte vad älska är eller så säger du det bara för att det låter bra för det tillfället och då kommer det inte från hjärtat.
Så sluta gå på de bullshitet om att "aaaw han sa att han älskar mig,så gullig,jag tror verkligen han menar de" bla bla bla,för säger en kille till dig jag älskar dig efter några dagar så kanske det inte e så seriöst?
Eller kanske han/hon menar det verkligen,men det jag försöker komma fram till e att det är många som missbrukar ordet "jag älskar dig"



Kommentarer
Postat av: Nadia

Du "älskar" ju din pojkvän ni har inte känt varandra länge haha

2010-01-10 @ 18:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback