ryggont...

PIII har fortfarande ont i ryggen som fan. Jag o Alma vaknade typ vid tio sen så gick vi hem till mig för att sova,idioter vi vet men den bäddsoffan hos min mormor e sten hård!

Igår så va jag ute med min älskling hela kvällen och det va mycket kul,alltid något nytt som händer ;) medans alma satt hemma för hon orkade inte röra sig nånstans. Idag så ska hon träffa någon kille ojojojoj dom ska på bio o så och jag ska på bio med baby o hans kompis,vi ska se Avatar,hoppas filmen e bra,ni som har sätt den,e den värd o se?   Alma ska kolla på Old Dogs som jag såg i början av denna veckan,hon kommer inte ångra sig tro mig!
Haiiijt ska fortsätta kolla Top Model nu,och jag anser om jag hade varit med hade jag vunnit hela skitet ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback