Sabinorna =)

va ute en stund så kom hem precis. Stötte på Ajsa o hennes kompis Sabina,mycket feet tjej måste jag säga ;) hon snackar över mycket och skrattar åt allt,precis som jag då! & dessutom så har hon samma namn som jag o de e ÄNNUUU FEEETARE =) vi va ute lite i video med killarna och det va skitkul,gick inte en ända sekund utan att vi skratta! "Hossi" "ah heter hon med Sabina,vem fan bryr sig" HAHAHA jag sitter o dör här när jag tänker på vad dom sa! och sån kille ville ha Ajsa pajajajaja ;) hahah HOSSI!

skulle träffa baby men han sov,aaw min lilla putte va lite trött,aaah känner mig helt glad nu vet shi varför,men allt går som det ska just nu! ska kolla Hot chicks sen för Ajsa o Sabina hyrde den och den filmen e mycket fet!



Kommentarer
Postat av: ajsa

HAHAHAHAHAAHHAHAHAHAH KIIIIIIING, ''HOS'' HAHAHAHAHAHA

2010-01-23 @ 22:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback