skolan...

sitter fortfarande i skolan på min sista lektion. Ska iväg med bästavän sen o fixa en grej,igen men ja jag måste ju göra de. Imorgon blir det fest,och klockan halv tolv ska jag vara hemma hos Tess för att sen åka till lokalen och fixa lite grejer. Efter det ska jag åka till Mobilia o möta bästavän där och då ska vi köpa en present till henne,hon fyller ju trotsallt 18!
Har lite ångest,vet inte vad jag ska ha på mig men det fixar väl sig? Ska kanske hålla ett tal på festen men vi får se hur det blir med det också,för jag har tyvärr scenskräck,jag börjar darra och allt möjligt. Men nu kommer det största problemet,talet,vad ska jag skriva? hur ska jag börja? sånt är sjuukt svårt,men kanske så lyckas jag,jag kan klara det bara jag vill,kommer nog skriva talet men kanske inte läsa upp de själv,kanske hennes pappa kan göra det åt mig? men det hade ju varit mer lyckat om jag hade gjort det,men vi får se...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback