smutsiga ouppfostrade skitungar!

om det finns nåt jag verkligen hatar mest så är det äckliga små skitungar som är ouppfostrade!! menar dom allvar,sitter i en full buss och skriker hora hit hora dit och plus så är dom yngre!
Jag fattar inte vad deras föräldrar har gjort för fel,dom har ju tydligen ingen koll alls :S äckliga små kryp som inte fattar ett piss om livet och att man ska respektera äldre människor!

Om jag hade haft en sån unge,fyfaaan vad jag hade skämts över mitt barn :S tänk er sen när folk börjar snacka "herregud är det inte hennes dotter?" "kolla som hon beteer sig,skiter hennes föräldrar i henne" jaa o massa allt annat bajs!
Jag är en uppfostrad tjej som har lärt sig att man alltid har respekt mot äldre,att man alltid ska lyssna på äldre,att man ska resa sig upp för dom äldre och låta dom sitta osv osv.

när jag ser såna äckliga fjortisar så har jag antingen bara lust o slå ner dom eller spy över dom! hoppas verkligen mina barn aldrig blir såna,här ska det vara ordning o reda så får dom pengar på freda ;) HAHAH!







Kommentarer
Postat av: Aldi

de tappade ungarna vid födseln =)

2010-01-30 @ 19:32:38
Postat av: Anonym

tror du har rätt med det, men du ska nog aldrig bry dig mo vad folk säger om dina barn. oftast är det väl föräldrarna som uppfostrar sina barn fel, men det finns föräldrar som försökt väldigt mycket men barnen inte bryr sig alls. självkalrt skäms ju föräldrarna då för folk pratar, men man ska aldrig prata om andras barn när man inte vet vad ens eget gör så det är mycket fel!

2010-02-01 @ 17:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback