sooonkiiig

känner mig heeelt sooonkig =( haha e för trött,kan knappt kolla eller stå på mina ben,har träningsvärk i låren,men det vet jag vad det är på grund av ;) (inget vi behöver ta upp här dock).
Jaa finns inte så mycket mer o säga,va lite med Louise & Nina innan,Nina berättade en del grejer och vissa människor borde lära sig o hålla käft bättre ;) och inte bry sig om grejer som dom absolut inte har något med o göra!

Sitter och tänker på nyåret fortfarande,hur kul de va men hur snabbt allt det kan försvinna! jaja whatever whitetrash...bästa på hela kvällen va ju när jag va med min pojkvän,träffen med hans föräldrar osv,allt va perfekt! så det är de ända jag bryr mig om under hela nyåret faktiskt,vad ska man göra,lite hossigt kanske? men vem bryr sig!!

Haaaiiijt,ska kolla Harry Potter o fången från Azkaban nu klockan 6 så vi hörs kanske senare,smell you later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback