varför...

varför e de så att man måste gå igenom sååå svåra grejer i livet? det e ju så att "that who dosen't kill you,only makes you stronger"  det e ju så sant! men ändå så blir man ledsen,klart man blir ledsen,men aah ni förstår vad jag menar!

"jag har inte haft dig i mitt liv i 10år snart,ibland så tror jag att jag inte ens behöver dig,att det nog vore bäst om du försvann helt,helt ur mitt liv! att du bara ska komma o gå när jag minst anar det,det klarar jag inte av.
Jag e en stark person,det e jag,men det här tar kål på mig...vill bara sluta tänka för en stund,va fri från all smärta,bara må bra,för just nu så vill jag inte finnas i verkligheten..."



Kommentarer
Postat av: ladan

sova i några månader vore inte helt fel.

2010-01-29 @ 02:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback