allting bara rasar samman...

asså jag förstår inte,allting går bara åt helvete! och det är alltid dom bra personerna som drabas,varför? varför? dom har inte gjort nåt så dom förtjänar nåt sånt...
Folk vet inte längre vad dom vill,allting bara går åt helvete!! Jag ve vad jag vill ha,men jag kan inte få det!! och det gör mig så jävla sur,våra känslor för varandra är likadana,jag vet att du känner samma,du erkänner inte det,för du e kille o brukar "inte prata om dina känslor" men ibland så måste man om det ska fungera!! Det har gått en o halv månad o jag har fattat vad du vill komma fram till! Jag ska aldrig mer säga något sånt hur sur jag än är! Jag vet vad jag vill ha & de dig!! Förfan,skärp diiiiggg!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback