för ung...

jag har tänkt på en sak länge,väldigt länge,sen jag typ började fatta vad kärlek & "att ha pojkvän" går ut på,så det är nog ett tag.
Jag är alldeles,alldeles för ung för att bry mig så mycket som jag gör! Jag har precis fyllt 18 och jag har heela livet framför mig och tänka på pojkvänner o såna grejer. Ibland önskar jag att jag kunde vara lite starkare när det gäller kärleken,när det går fel så är det bara o tänka "haaijt fuck han,de finns andra" men det är shii så lätt haha,jag antar att när man verkligen tycker om någon så är det för svårt? Jag vet inte,det är bara vad jag tror,det är så för mig iallafall.

Man kommer gå igenom samma bajs tusen gånger till,om inte mer! Vissa gånger kommer man bli mer knäckt än andra,men det är ju vad det går ut på,tills du hittar den rätta,då,då finns det inget som kan stoppa en,då är det bara att köra på! Då kan jag tänka mig,att all smärta man har gått igenom kommer vara värt det när du har hittat DEN RÄTTA du vill dela ditt liv med...

Iallafall,jag är för ung för all denna bullshiten,ska verkligen försöka skärpa mig,låta livet rulla på och se vart det leder,förhoppningsvis så kommer allting tillbaka till den personen och han kommer inse vilket misstag,när den tiden kommer då är det förmodligen försent,eller ja man vet aldrig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback