psykologiskit!

Heeej och godmorgon/eftermiddag,sitter på min psykologi lektion,den har precis börjat men jag vill redan dö =( min lärare pratar mycket konstig svenska och jag brukar inte förstå hälften av det hon säger,för ibland så har hon såna svåra svenska ord som jag inte fattar hahah...

Va och pierca örat där uppe innan,asså fatta att man måste vara 18 för att pierca örat där uppe,menar dom allvar :S så bästavän kunde inte göra det för hon e ju inte 18 och hon fyller år i November!! Men iallafall,så stack vi till Möllan för vi skulle hitta någon som kunde göra de fast hon inte va 18 och så hittade vi en men hon hade inte sån sak så man kan göra hål där uppe,så jaaa det blev inget,hemskt!!
Slutar 4a idag,får skylla mig själv!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback