sexuellatrakasserier

god inte morgon!! jag har värsta dampen,har knappt sovit hela jävla natten...nu börjar detta här bli för personligt,det är någon jävla horunge som har smsat mig i 3-4 dagar nu och sagt en massa jävla grejer,jag fattar inte vad det är för fel på folk,varför ska man hålla på så som han/hon gör...de inget vidare dom skriver,jag kan definitivt anmäla honom/henne för sexuellatrakasserier ;) vilket jag ska göra! Och jag ska fixa o få reda på vem det är för sen är det kört,dom har ju för fan gått över alla jävla gränser som finns!!
Så jag behöver hjälp,asså om ni kan något sätt som man kan ta reda på vem det är som skriver så säg berätta gärna,för det här måste få ett slut!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback