sjukhuset

har precis vaknat,ska börja fixa mig sen så måste jag till sjukhuset =/ börjar bli lite nervös,hatar sjukhusmiljön,efter som min mamma inte kan följa med mig så ska Julia min bebis följa med,hennes mamma kör oss dit. Det känns verkigen i hjärtat när en kompis ställer upp så som hon gör,och det är inte första gången hon finns där för mig,jag älskar verkligen den tjejen,hon är en äkta vän,så ni som inte har en kompis som henne vet inte vad ni har gått misste om,tycker alla borde ha EN kompis som henne iallafall...jaa,men vi hörs sen efter besöket!




Julia <3


Kommentarer
Postat av: july

AAAAWW, så söt du är :):) är så glad att jag har dig och det är väl klart att jag ställer upp. I'D WALK THROUGH HELL FOR YOU! love you sabina MARICK! hahahaha <3

2010-03-13 @ 11:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback