sliskidisk!

Godmorgon! Kom hem vid ett igår,kvällen va helt okej faktiskt,första gången jag va på ICE så,blev inte lång ute kväll för Therese skulle jobba med o hon skulle upp 8a på morgonen.
Som sagt helt okej va det men där va fullt med sliskiga människor :S som jag o Tess vi satt först med ett par trevliga killar (trodde vi) sen när jag skulle på toa så följde han ena med och han ba försökte putta in mig och så ville han komma in! och tro mig han va inte liten direkt,jag fick värsta paniken! Jag ba "eeehm,killtoaletten e precis där" han kollar och säger "ja,men jag vill in med dig" BAAAAH ÖVER SLISKIG!!!

Som tur så hitta vi ett trevligare sällskap sen dom räddade oss ur en knipa =) sen så kom 2 killkompisar precis när vi skulle hem =/...aah ja heeelt okej va de,haha nu ska jag äta vi hörs sen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback