sömntuta...

godmorgon! jag har sovit ända sen jag har kommit hem från skolan,myycket sköönt!! Så jag har precis vaknat.
Jag tror INGEN har missat att Paow har gett sig in i politiken och börjat snacka skit om invandrarna :S jag fattar inte vad skitungen håller på med egentligen ? Det märks ju tydligt att hon INTE går i skolan och inte kan ett piss om samhället!!
Jag gillar verkligen inte att prata om religon politik o såna grejer,för det blir alltid bråk,varenda jävla gång så blir det bråk!! Men den här lillaflickan har verkligen gått över gränsen,tycker inte ni det?
Att hon stoppar sin näsa där hon inte ska är mycket dåligt ;) hon vet varken varför invandrarna är här,dom flesta pga krig och för att dom vill ha det bra,och nu säger jag INTE att det inte finns blattar som förstör för det finns det och jag gillar heller inte dom! Men det hon pratar om,det är att dra alla över en kant,det märker man tydligt!

Tror ni inte att svenskar begår minst lika många brott som blattar :S för när dom gör det så står det oftast i tidningen "en man vid 30-års åldern...." men så fort det är en invandrare så brukar det stå "En Utlänskman..." det finns verkligen många rasister i Sverige,men om ni nu är så rasistiska (dom som är) så besök inte våra länder,åka inte på semester utan stanna hemma i Sverige o frys!! Köp inte vår mat,drick inte kafet,för det är ju importerat,och hela sverige dricker Kafe!!!
Jaja skit samma nu,kommer bara bli ännu mer sur än vad jag redan är på skitungar som inte vet ett SKIIIT vad dom snackar om!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback