The lovedoctor!

Baaaa,har varit med min kompis hela kvällen och lyssnat på hennes kärleksproblem! killen som hon var tillsammans med har dragit väääärsta raketerna till henne! Skit synd fan,så så bra kompis som jag är så försöker jag alltid att hjälpa (A) jag ger mina råd och försöker göra mitt bästa,men det är inte alltid folk lyssnar,vilket är okej,går det sen åt helvete så gör det de,men säg inte att jag inte har varnat...

Som nu tillexempel,hon berättade allting till mig och jag sa att snubben ljuger fett mycket o att han har henne inte runt sitt lillfinger utan runt sin lilltå,varför ska jag ljuga? om du vill höra sanningen så får du sanningen...anledningen till att jag är så ärlig är att för ett år sen så var jag själv tillsammans med ett svin som jag inte kunde göra slut med för att jag älskade han för mycket,och därför så behandlade han mig som skit för att jag va för svag och inte vågade säga ifrån! Så det är ju klart att jag inte vill att en av mina närmaste vänner ska gå igenom samma sak...

Jag är jävligt bra på o ge råd men e skit KASS på att följa dom själv haha men vad ska man göra,jag gör som jag gör o sen om det går åt helvete så har jag bara mig själv o skylla,ingen annan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback